Εδώ Ακούμε Την Καλύτερη Μουσική Της Πόλης! Ακούμε FRESH RADIO Athens
Αν θέλεις να ενεργοποιηθεί ο player και να ακούσεις το καλύτερο iRadio της πόλης απλά πάτα play !

Πως να μειώσετε την κούραση στο γραφείο;

Share it:
Για να βελτιώσετε την διάθεσή σας και να αποδώσετε τα μέγιστα, θα πρέπει κάθε ώρα να σταματάτε τη δουλειά και να περπατάτε επί πέντε λεπτά. Ακόμη και στον διάδρομο του γραφείου. Αρκεί να είστε σε κίνηση.
Με τον τρόπο αυτό βελτιώνετε την διάθεσή σας, την ενέργειά σας αλλά και βάζετε φρένο στη λαιμαργία, όπως επισημαίνουν Αμερικανοί επιστήμονες.
Τα επαναλαμβανόμενα διαλείμματα στην δουλειά έχουν θαυματουργά αποτελέσματα και λειτουργούν ως τονωτική ένεση στον οργανισμό, που διαρκεί όλη μέρα. Κι αυτό γιατί όσοι εργάζονται σε γραφείο είναι πιο επιρρεπείς στις επιπτώσεις του πολύωρου καθισιού στην υγεία , εξηγούν οι συντάκτες της έρευνας που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity».
Ο καθιστικός τρόπος ζωής, όπως υποστηρίζουν, αυξάνει μεταξύ άλλων, τον κίνδυνο για διαβήτη, κατάθλιψη και παχυσαρκία.
Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο «University of Colorado Anschutz Medical Center» και το Ινστιτούτο » Johnson & Johnson Human Performance Institute» μελέτησαν τις επιπτώσεις που έχουν στον οργανισμό οι μεγάλες περίοδοι χωρίς διάλειμμα στο χώρο εργασίας. Το πολύωρο καθισιό μειώνει, μεταξύ άλλων, τη ροή του αίματος στα πόδια ευνοώντας την εμφάνιση αρτηριοσκλήρυνσης, της συσσώρευσης, δηλαδή, επικίνδυνων πλακών στις αρτηρίες.
Επιπλέον, οι άνθρωποι που κάθονται στην καρέκλα για περισσότερο από οκτώ ή εννέα ώρες ημερησίως, διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο για διαβήτη, κατάθλιψη και παχυσαρκία σε σχέση με τα άτομα που κινούνται πιο συχνά, υπογραμμίζουν οι ερευνητές.
Τα διαλείμματα που περιλαμβάνουν πεντάλεπτο περπάτημα ανά ώρα κόβουν την όρεξη και μειώνουν την κούραση.
Share it:

ΥΓΕΙΑ FITNESS

Post A Comment:

0 comments: