Εδώ Ακούμε Την Καλύτερη Μουσική Της Πόλης! Ακούμε FRESH RADIO Athens
Αν θέλεις να ενεργοποιηθεί ο player και να ακούσεις το καλύτερο iRadio της πόλης απλά πάτα play !

Γιαούρτι με μέλι και… σώθηκες: Η ατρόμητη δίαιτα που θα σας διώξει 5 κιλά σε 25 μέρες!

Share it:
Η δίαιτα με γιαούρτι και μέλι είναι μια αποτελεσματική δίαιτα που βοηθάει στην αποτοξίνωση του οργανισμού και στην απώλεια βάρους. 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΙΤΑΣ 

💢 1η Ημέρα 
Πρωινό 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 
Μεσημεριανό 1 μερίδα με φαγητό της επιλογής μας 
Απογευματινό 1 πορτοκάλι ή 1 γκρέιπφρουτ 
Βραδινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι 
Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 

💢 2η Ημέρα 
Πρωινό 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 
Μεσημεριανό 1 μερίδα με φαγητό της επιλογής μας 
Απογευματινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι 
Βραδινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 
Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 

💢 3η Ημέρα 
Πρωινό 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 
Μεσημεριανό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα 
Απογευματινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι 
Βραδινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 
Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 

💢 4η Ημέρα 
Πρωινό 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 
Μεσημεριανό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα 
Απογευματινό 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 
Βραδινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 
Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 

💢 5η Ημέρα 
Πρωινό 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 
Μεσημεριανό 200 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα 
Απογευματινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι 
Βραδινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 
Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 

💢 6η Ημέρα 
Πρωινό 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 
Μεσημεριανό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα 
Απογευματινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι 
Βραδινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 
Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 

💢 7η Ημέρα  
Πρωινό 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 
Μεσημεριανό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα 
Απογευματινό 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 
Βραδινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 
Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 

💢 8η Ημέρα 
Πρωινό 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 
Μεσημεριανό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα 
Απογευματινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι 
Βραδινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 
Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 

💢 9η Ημέρα  
Πρωινό 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 
Μεσημεριανό 1 μερίδα με φαγητό της επιλογής μας 
Απογευματινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι Βραδινό 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 
Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΙΤΑΣ 
Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και ροφήματα βοτάνων -Μαγειρεύουμε τις τροφές ψητές ή βραστές ή στον ατμό – Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη δίαιτα με γυμναστική (περπάτημα, αεροβική κλπ) τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά Επιτρέπεται Ροφήματα βοτάνων – Καφές – Φυσικό Γλυκαντικό – Φρέσκα μυρωδικά, ελάχιστο ελαιόλαδο, ελάχιστο αλάτι, ξύδι, λεμόνι 

Δεν επιτρέπεται Αναψυκτικά – Αλκοόλ – Ζάχαρη Μετά το τέλος της δίαιτας ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα Πριν ξεκινήσουμε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας.

Share it:

ΥΓΕΙΑ FITNESS

Post A Comment:

0 comments: